من ســـــــــردم تو .........


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

حیفه روزایی که بی تو به سر شد، حیفه شبهایی که بی من حذر شد
تو بی من تنها من از تو تنها تر، حیفه این عمری که تنها هدر شد
من سردم تو سردی دل نیمه جونه، میسوزه میسازه دربو داغونه
میلرزه حتی با چیک چیکه اشکام، مثل گنجشکی که زیر بارونه
لبهامون لبخنده عشقو کم داره، دلگیرن روزامون لحظه غم باره
دستاتو دستم کن خیلی محتاجم، پاییزم میریزم رو به تاراجم
من ابرم تو بارون این قصه خیسه، خورشیدو برگردون اینجا قدیسه
اعجازه بارونو باور کن وقتی، می خواد این احساسو از نو بنویسه
اینجا قلب آدما بی فانوسه، رویاشون رویا نیست انگار کابوسه
من جایی می خوام با تو قد لبخند، اینجا چشمامون تو گریه می پوسه
ما دستامون با هم دنیا میسازه، بی سقف و بی دیوار و بی دروازه
ما با هم هستیم و با هم میمیریم، بپر با من بپر وقت پروازه....



نظرات شما عزیزان:

nahid
ساعت21:50---24 آبان 1391
وقتی که دیر رسیدم و با دیگری دیدمت فهمیدم که گاهی هرگز نرسیدن بهتر است از دیر رسیدن . . .

sara
ساعت12:54---4 آبان 1391
سلام
وب جالبی داری مطالبتو خوندم.
اگه خواستی به منم سر بزن و خواستی تبادل لینک کنیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:,ساعت12:19توسط نسیم | |